Додаткова реєстрація на єдиний вступний іспит з іноземної мови (ЄВІ) та єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ) відбуватиметься з 9:00 12 серпня до 19 серпня2024 року.
Приймальна комісія здійснює реєстрацію за умови особистої присутності вступника (особиста реєстрація).
Для успішної реєстрації необхідно сформувати комплект реєстраційних документів:
- документа, що посвідчує особу;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника (з урахуванням норм, наведених у пунктах 3 – 7 розділу III Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18 жовтня 2019 року N 875, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 листопада 2019 року за N 1146/34117).
Додаткові документи в окремих випадках:
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у відповідному році (додаток 3), виданої за місцем навчання (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
- медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання за формою первинної облікової документації N 086-3/о, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року N 1027/900, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за N 1708/29838 (далі – висновок 086-3/о) (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
При реєстрації потенційні магістри мають указати населений пункт в Україні або за кордоном, у якому бажають пройти ЄФВВ та/або ЄВІ, назву іноземної мови (англійська, німецька, французька, іспанська), із якої бажають скласти ЄВІ.
Під час реєстрації приймальна комісія створює запит на формування екзаменаційного листка та його оформлення. Вступник вважається зареєстрованим після оформлення екзаменаційного листка.
Запит на формування екзаменаційного листка здійснюється за допомогою спеціального сервісу, розміщеного в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі – Сервіс).
Формування екзаменаційного листка здійснюється за допомогою спеціального сервісу, розміщеного на офіційному вебсайті Українського центру (далі – Програма).
Перевірку достовірності інформації, наданої вступником, здійснює приймальна комісія під час реєстрації.
У процесі створення запиту на формування екзаменаційного листка з інформації, що міститься в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, за допомогою Сервісу генеруються такі дані, що в подальшому передаються до Програми:
1) прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) вступника;
2) число, місяць і рік народження вступника;
3) тип, серія (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюється реєстрація вступника;
4) реєстраційний номер облікової картки платника податків вступника (за наявності);
5) дані документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) або код здобувача освіти в Єдиній державній електронній базі з питань освіти – для осіб, які завершують навчання в рік проведення вступних випробувань, або дані довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у відповідному році (додаток 3), виданої за місцем навчання – для осіб, які завершують навчання в рік проведення вступних випробувань та персональні дані яких не вносять до Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
У разі дистанційної реєстрації відповідальний працівник приймальної комісії здійснює перевірку відповідності інформації, згенерованої за допомогою Сервісу, із даними, зазначеними вступником в анкеті та відповідних документах, доданих вступником до неї.
Якщо вступник є особою із числа осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної електронної бази з питань освіти, то зазначену інформацію вносить до Сервісу представник приймальної комісії.
У процесі формування екзаменаційного листка до Програми вносять такі дані:
номер(и) контактного(их) телефону(ів) вступника;
іноземна мова, з якої вступник бажає складати єдиний вступний іспит (англійська, або німецька, або французька, або іспанська);
інформація про спрямування предметного(их) тестування(ань) (не більше двох), з якого(их) вступник бажає пройти єдине фахове вступне випробування;
сесія (основна чи додаткова), під час якої вступник бажає проходити певне предметне тестування єдиного фахового вступного випробування (якщо предметні тестування з вибраних спрямувань єдиного фахового вступного випробування відбуваються одночасно під час основної сесії);
інформація про необхідність створення особливих(ої) (спеціальних(ої)) умов(и) (код(и) умов(и)) та номер і дата висновку 086-3/о (для осіб з особливими освітніми потребами);
інформація про населений(і) пункт(и), у якому(их) (або в передмісті якого(их)) вступник бажає пройти вступні випробування.
Для кожного вступника, якому оформлено екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку “Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури”, доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.
Приймальна комісія відмовляє вступнику в реєстрації у разі:
1) надання вступником недостовірної інформації або надання в процесі дистанційної реєстрації неповної інформації, потрібної для здійснення реєстрації;
2) подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права брати участь у конкурсному відборі для здобуття ступеня магістра;
3) неможливості створення вступнику для проходження вступних випробувань особливих(ої) (спеціальних(ої)) умов(и), зазначених(ої) у висновку 086-3/о, через відсутність організаційно-технологічних можливостей відповідно до рішення регламентної комісії (у випадку, передбаченому підпунктом 3 пункту 7 цього розділу);
4) відсутності на анкеті, надісланій вступником під час дистанційної реєстрації, його кваліфікованого електронного підпису.
Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.
- Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом (CAdES. Дані та підпис зберігаються в CMS файлі (*.p7s);
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника (з урахуванням норм, наведених у пунктах 3 – 7 розділу III Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18 жовтня 2019 року N 875, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 листопада 2019 року за N 1146/34117).
Додаткові документи в окремих випадках:
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у відповідному році (додаток 3), виданої за місцем навчання (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
- медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання за формою первинної облікової документації N 086-3/о, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року N 1027/900, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за N 1708/29838 (далі – висновок 086-3/о) (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні магістри мають указати населений пункт в Україні (Зверніть угаву: перелік змінено), у якому бажають пройти ЄВІ, назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ.
Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.
- Надіслати на електронну адресу приймальної комісії evi@kpnu.edu.ua скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті (взірець випускника поточного року, взірець випускника минулих років).
У темі листа зазначити своє прізвище, ім’я, по батькові.
В тексті листа зазначити знову ж таки своє прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків.
До листа прикріпити відскановані документи:
- заповнену заяву-анкету;
- диплом бакалавра/спеціаліста/магістра (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про РНОКПП;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Документи можна також надіслати з застосунка “ДІЇ”, засканувавши QR-коди:
- документа, що посвідчує особу, та документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- диплом бакалавра/спеціаліста/магістра (для осіб, які завершили навчання в минулі роки).
- Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка та реєстраційної картки на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком , якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Вступник забирає свій екзаменаційний листок не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Рекомендуємо ознайомитися: Інформаційний бюлетень «Вступні випробування до магістратури й аспірантури 2024 рік».
Взірець для заповнення (скачати: взірець випускника поточного року, взірець випускника минулих років).
Поради щодо заповнення заяви-анкети:
Найменування закладу вищої освіти: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Для реєстрації на ЄВІ в графі спеціальність достатньо зазначити одну спеціальність , наприклад:
- 017 Фізична культура і спорт;
- 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація;
- 032 Історія та археологія;
- 035.041 Філологія (українська мова і література);
- 091 Біологія та біохімія;
- 101 Екологія;
- 227.01 Терапія та реабілітація;
- 232 Соціальне забезпечення,
Заповнення персональних даних:
- прізвище, ім’я та по батькові в називному відмінку у відповідних полях;
- дату народження у форматі ДД.ММ.РРРР: 01.01.2002 року;
- документ, що посвідчує особу (зазвичай паспорт): паспорт НА010101 або паспорт з БЕН 123456789;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків 0123456789;
Заповнення графи дані про освіту:
- зазначаєте рік закінчення у форматі РРРР, наприклад: в 2021 році та дані документа про здобутий ступінь вищої освіти (серія та номер): В21 012345;
При заповненні графи даних, необхідних для формування екзаменаційного листка зверніть увагу:
- іноземну мову обираєте одну, яку краще знаєте: англійська, німецька, французька, іспанська;
- інформацію про необхіднісь створення особливих умов зазначаємо тільки при такій потребі;
Обов’язково засвідчуємо підписом зазначені дані: Підпис Павло ПАВЛЕНКО;
Електронну адресу для листування краще зазначати ту, з якої буде відправлений лист;
Коли обираєте варіант отримання оригіналу екзаменаційного листка (Нова Пошта) зважте, що оплата за доставку здійснюється за рахунок отримувача.
Обов’язково відмітьте перелік документів, які будуть долучені до заяви-анкети з наведеного переліку.
Поради щодо оформлення документів:
Кожен документ з переліку формується в окремий файл і відповідно називається.
Щодо фото, то розмір файла повинен бути не більше 1 мб у форматі jpg або png і має відповідати вимогам наказу МВСУ №875 від 18.10.2019 року.
Поради щодо підписання заяви:
Щоб підписати документ, вам необхідно мати електронний підпис.
Ви можете отримати електронний підпис:
-
У кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг з переліку
-
В особистому кабінеті «Приват24» або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна.
-
У інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерстві внутрішніх справ України — безкоштовно.
Тож як підписати документ онлайн?
-
Перейдіть за одним з двох покликань: https://czo.gov.ua/sign або https://ca.diia.gov.ua/sign
- Слідуйте інструкціям на відповідному сайті, наприклад можливий алгоритм:
-
Виберіть тип носія особистого ключа, введіть пароль та натисніть «Зчитати ключ».
-
Виберіть документ для підписання та натисніть «Продовжити».
-
Перевірте назву документа та натисніть «Підписати файл».
-
Все готово! Зберігання підписаного документа розпочнеться автоматично. Якщо цього не сталося, натисніть кнопку «Зберегти файл»
Корисні відео щодо підпису:
Рекомендований формат підпису: CAdES. Дані та підпис зберігаються в CMS файлі (*.p7s)
Телефони для консультацій: 0982237287, 093025004, (03849)30601. Електронна адреса для консультацій evi@kpnu.edu.ua
Вступник / вступниця вважатиметься зареєстрованим / зареєстрованою після отримання екзаменаційного листка та сплати коштів на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти для оплати послуг із проведення вступних випробувань. Оплату в розмірі 879 гривень потрібно здійснити до 22 серпня (включно), в іншому разі реєстрацію вступника / вступниці для участі в спецсесії ЄВІ буде скасовано.
До 9 вересня (включно) зареєстровані учасники отримають запрошення на своїх інформаційних сторінках «Кабінет учасника вступних випробувань».
Відповідно до Календарного плану організації та проведення у 2024 році спеціально організованої сесії ЄВІ тестування буде проведено протягом 12ー14 вересня. Результати за шкалою 100ー200 балів буде розміщено в електронних кабінетах учасників 24 вересня.
Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) не передбачено.